Alla inlägg under mars 2014

Av Alexa - 31 mars 2014 19:17

Om ni vill veta kan det vara bra och veta att jag också har startat en egen youtube kanal där jag kommer göra en ny matlagning för varje vecka, visa er ett mer hälsosammare val av mat och mabye lite smik hit och dit, ni får också självklart fråga om saker ni vill att jag ska göra. (Jag kanske kommer göra det ni vill att jag ska göra) men jag kan göra saker imellan Något med mat till smik, eller vi får se vad era frågor blir men vi hörs till nästa gång, Bye<3

Av Alexa - 30 mars 2014 22:15

Som sagt har jag varigt på en hälsomässa i helgen och där sålde det hälsosmink och såklart köpte jag det för att testa hur den är och så köpte vi krämer för huden och ett jätte bra och hälsomässigt läpp balsam som luktar under bart / mandarin!?

Av Alexa - 8 mars 2014 22:15

Det hör är min gulliga hamster!

Av Alexa - 8 mars 2014 09:58

Nu är det daggs att sticka till en festival! Yey! Redo för allt skoj! ?

Av Alexa - 7 mars 2014 16:56

Hello! Jag vet att jag inte varigt så aktiv på de senaste månaderna men jag ska nu börja en gång i veckan gör något slags inlägg om hår, kläder, smik eller bara om vardagen helt enkelt!


Men i alla fall så är min skola helt underbar! Alla är så snälla, ödmjuka och såå underbara. Det är bara en sista sak jag har för idag att säga och det är att jag fått en hamster men hon heter brownie istället. Bye och en stoor Kram!    


Presentation


Hej! Det här är en liten blandad blogg med lite om mig själv samt mitt vardags liv och lite tips om vardagen! :) Det kan ju inte skada om jag skriver lite om hälsa mat mode och skönhet! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards